GADIS BUAT HAL DI TENGAH JALANRAYA DIKECAM!!



Tindakan seorang wanita yang sengaja meletak keretanya di tengah jalan yang sibuk mengundang respon yang negatif dari netizen.

Tindakan pemilik kereta Volkswagen Golf, WWW 137 itu berjaya dirakam oleh orang awam dan dimuat naik ke laman Facebook Park Like An As'sh0le.
Tanpa menghiraukan tindakannya itu yang akan menyusahkan pengguna jalan raya yang lain, wanita terbabit meletakkan keretanya di jalan berkenaan untuk pergi ke kedai yang berhampiran.
Akibatnya, pengguna yang melalui jalan itu terpaksa beratur dan menunggu giliran untuk melalui jalan yang sepatutnya dua lorong menjadi satu lorong.

"Rasa nak muntah dengan sikap pentingkan diri gadis pemandu wanita muda ini yang sengaja meninggalkan keretanya di tengah jalan yang sibuk. Sedangkan terdapat petak letak kereta yang kosong dihadapannya.

"Saya faham jika dia dalam keadaan tergesa-gesa tetapi tolonglah letak kereta anda di tempat yang sepatutnya agar tidak menyusahkan pengguna jalan raya yang lain.

"Terima kasih di atas kedegilan dan kemalasan anda. Disebabkan anda, pengguna yang lain terpaksa menunggu dan tersekat seperti orang bodoh di sini," kata individu yang merakam kejadian tersebut.

Inilah sikap masyarakat Malaysia yang gemar mengambil jalan mudah demi kepentingan diri. Jika beginilah masyarakat kita, jangan hairan jika generasi yang akan datang turut melakukan perkara yang sama.







0 Komentar untuk "GADIS BUAT HAL DI TENGAH JALANRAYA DIKECAM!!"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info