[VEDIO]: Lelaki Ini Menggemparkan Dunia!!




Prem Singh dengan santai saja mengambil ikan goreng di dalam minyak panas dengan tangan kosong. Prem memang mempunyai keunikan mampu menahan panas dengan mencelupkan tangannya ke minyak mendidih dengan suhu 200 darjah Celsius. Ia mengaku tak pernah mengalami luka bakar atau tubuhnya sakit selama 25 tahun melakonkan aksi ekstrem ini.

"Saya sudah melakukannya selama 25 tahun dan ini hanya perkara pengalaman saja," ucap Prem. "Saya mencelupkan tangan ke dalam minyak panas satu kali, lalu melakukannya lagi. Dari situ saya menyedari minyak goreng yang panas tidak melukaiku."

"Akhirnya setiap orang meminta menggoreng menggunakan tangan kosong kerana ingin melihat bagaimana aku melakukannya," katanya. Kini Prem berharap anak lelaki dapat meneruskan kemampuan uniknya dengan banyak berlatih.

Kemampuan menakjubkan Prem ini membuatnya jadi tarikan pengunjung restorannya di New Delhi, India. Sejak dibuka pada 1960, jualannya terus meningkat berkat aksi chef berusia 65 tahun itu. Restorannya kini boleh menjual ratusan kilogram ikan setiap hari.



            

0 Komentar untuk "[VEDIO]: Lelaki Ini Menggemparkan Dunia!!"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info