.."Nepal bangsat tak dihuntung datang dari belakang ambil kesempatan Peluk Bini aku..?"







hati2 dgn nepal... Aku ngah setup brg busking dpn sogo td.. Dia dtg peluk farah n raba... Farah tumbuk sedas... Aku just jalankan kewajipan sbg suami sahaja...

Tak sedar tau2 keras pastu darah meleleh... aku tau malaysia akan melindungi penjenayah macam nepal ni lps ini aku yg kedalam... rezeki aku bukan dikaki lima lagi... selepas berkahwin dugaan lebih besar yg dtg...

aku sepak belakng kaki dia dia tersembam.. pastu aku jack belakang tengkuk dia pas tu aku bg saguhati dr kaki kanan aku tepat ke pipi kanan dia darah memancut...nasib dia baik masa kejadian rokok kat mulut aku.. aku isap dlm dlm aku g sepak speaker aku dgn nafas amarah.. kalau aku lepas kat dia dia maut... aku keliling dia 3x polis bantuan sampai... muka jambu tapi nafsu terdesak...kerja la kuat sikit kat bukit bintang rm150 je muda2 boleh on

kalau sayang malaysia jom viralkan post ni.. aku bukan batak like.. tetapi setiap wanita muslim dimalaysia adalah tanggungjawab kita bersama.







BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 


DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:







0 Komentar untuk ".."Nepal bangsat tak dihuntung datang dari belakang ambil kesempatan Peluk Bini aku..?""

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info