[VEDIO]: Kejam!! Lihat Apa Yang Dilakukan Wanita INi?



Nampaknya bukan sahaja kaum lelaki yang terikut-ikut dengan pengaruh filem-filem gangster yang semakin banyak menghiasi kaca televisyen dan panggung tanah air.

Baru-baru ini, satu video telah dimuatnaik ke laman Youtube yang mana menunjukkan seorang gadis dari Kelantan telah dipukul oleh beberapa orang 'mek kelate' yang lain. Aksi mereka di dalam ini lebih dari aksi tarik menarik rambut yang biasa kita tengok. Siap ada scene terajang pakai lutut lagi!!

Kami tidak pasti sebab sebenar kejadian ini berlaku tetapi yang pasti, melalui percakapan mereka di dalam video itu, geng-geng si pemukul ni berang kerana yang dipukul tidak menjaga mulut.



Yang menjadi tanda soalnya, kenapa perlu sampai tumbuk-menumbuk, sambil menceritakan dengan bangganya perkara-perkara maksiat yang mereka lakukan? Dan yang lebih menghairankan, ada dalam kalangan pemukul ini bertudung rapi, tapi turut memukul gadis malang itu.

Kepada ibu bapa kanak-kanak girang ni, diharap menasihati anak-anak masing-masing. Tidak salah kalau nak menasihat tapi biarlah kena pada cara
0 Komentar untuk "[VEDIO]: Kejam!! Lihat Apa Yang Dilakukan Wanita INi?"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info