Gempar!! Manusia Makan Jantung Manusia??

(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gelVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di Jepun
(VIDEO): Lakukan S*ks Depan Taman, Tak Sedar Orang RamaiWanita Berani Tunjuk B*ah Dada Depan Jiran



Cape Town, Afrika Selatan: Seorang lelaki dihukum penjara 18 tahun oleh sebuah mahkamah di sini kelmarin selepas mengaku bersalah membunuh seorang lelaki sebelum mengeluarkan jantung mangsa dan memakannya.

Andrew Chimboza (gambar) mengaku membunuh Mbuyiselo Manona pada Jun tahun lalu di sebuah rumah di sini selepas berang dituduh sebagai gay oleh mangsa.
Kejadian itu berlaku selepas Manona, 62, menyerang Chimboza, 35, kerana mendakwa tertuduh menjalinkan hubungan sulit dengan rakan lelaki mangsa.
Chimboza memberitahu mahkamah dia berasa sangat marah selepas dituduh sebagai gay menyebabkan dia mengambil pisau dan menikam lelaki itu.
“Saya mengambil pisau dan terus mengelar leher Manona sebelum menikam badannya beberapa kali.


“Kerana terlalu marah saya tidak ingat berapa kali saya menikam Manona dan bahagian badan mana yang saya tikam,” katanya.
Ujarnya, dia duduk di atas badan Manona sebelum membelah dada dan mengeluarkan jantung lelaki itu.

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

“Saya mengambil garpu dan menghiris jantung mangsa dan memakannya.
“Saya memakan jantung lelaki itu bagi membuktikan saya bukan gay,” katanya.

Menurut laporan media, pihak polis yang bergegas ke lokasi kejadian terkejut melihat suspek sedang sibuk memakan jantung mangsa.
Seminggu selepas serangan Chimboza dihantar ke hospital psikiatrik tetapi doktor mengesahkan lelaki itu berada dalam keadaan normal.

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar !





baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Gempar!! Manusia Makan Jantung Manusia??"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info