(Video) Pendedahan Makhluk Misteri Terakam.!!

(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gelVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di Jepun

Sediakan diri anda kerana apa yang anda akan lihat sesuatu yang menyeramkan dan makhluk yang sangat pelik yang mengubah segala-galanya yang anda percaya!

Semasa gempa bumi kuat dan tsunami dahsyat melanda Jepun, seorang lelaki secara tidak sengaja terakam pada kameranya makhluk yang mendapat perhatiannya.

(VIDEO): Lakukan S*ks Depan Taman, Tak Sedar Orang RamaiWanita Berani Tunjuk B*ah Dada Depan Jiran

Dalam video di bawah, anda akan melihat bahawa ia adalah beberapa jenis entiti yang melompat dari air yang datang dari pokok. Dan seperti yang anda melihat dengan lebih dekat pada itu, makhluk yang hidup berubah dan menunjukkan kaki dan ekor. Ia kelihatan begitu menyeramkan seperti cuba untuk pergi di tempat yang selamat kerana air adalah merosakkan seluruh tempat. 
Dan kemudian, makhluk ini hilang dalam kabus dan anda akan melihat ia sekali lagi kerana ia bergerak dalam satu tempat ke tempat lain.

Ini mungkin sukar bagi anda untuk percaya, tetapi jika anda akan cuba untuk mencari beberapa video semasa Tsunami di Jepun terdapat rakaman lain yang anda akan melihat ramai di antara entiti-entiti ini.

Kita semua tahu  ramai orang yang terakam situasi seperti ini pada kamera mereka.

Yang ini mempunyai pandangan yang paling dekat dan ini hanya membuat kita berfikir bahawa ada rohani dan dimensi di dunia ini.






Lihat VIDEO DISINI...









Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "(Video) Pendedahan Makhluk Misteri Terakam.!!"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info