Kenyataan Panas!! Adik Mangsa Nahas Duke: Saya Nak Semua Disabitkan Bersalah

(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gelVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di Jepun(VIDEO): Lakukan S*ks Depan Taman, Tak Sedar Orang RamaiWanita Berani Tunjuk B*ah Dada Depan Jiran

ADIK bongsu mangsa kemalangan Lebuhraya Duta-Ulu Kelang (Duke), Faizznur Asyraf Husain, 25, mahu keenam-enam pemandu Myvi yang dikatakan punca kepada kemalangan awal Sabtu itu dikenakan hukuman.
Perkara itu menurutnya adalah lebih bersifat adil dan saksama bagi menuntut pembelaan di atas kematian abang, kakak ipar dan anak saudaranya.
Beliau tidak mahu hanya dua pemandu sahaja diambil tindakan dan bakinya terlepas begitu sahaja kerana kejadian itu berlaku ketika kesemua mereka berlumba secara berkumpulan.
bro serius
“Kita dimaklumkan ada enam pemandu tapi dua sahaja yang terlibat dengan kemalangan.
“Kalau daripada ura-ura kononnya dua pemandu ini sahaja akan didakwa, kalau benar, bagi saya, saya tak nak dua orang, saya nak keenam-enamnya sekali baru adil dan saksama.
“Kalau berpunca tidak dari seorang (berlumba), takkan semua ikut, bermakna kalau dua dah kena, yang lain tetap kena, itu adil bagi saya,” katanya ketika ditemui Mynewshub di kediaman ibunya di Taman Batu Muda, Batu Caves hari ini.
family
Tinggal kenangan.. gambar keluarga Fairuz Nizam Husain, Nova Safitri Azhari dan dua anak mereka yang kini yatim piatu, Nur Firuza Amira dan Nur Firuza Aqila.
Dalam kemalangan yang berlaku kira-kira jam 1.05 pagi Sabtu lalu, Fairuz Nizam Husain, 35, isteri, Nova Safitri Azhari, 27, dan anak bongsu mereka, Nur Firuza Annisa, tujuh bulan maut selepas kereta Pajero Sport yang dinaiki mereka dirempuh dua kereta Myvi yang dipercayai sedang berlumba pada ketika itu.
Akibat rempuhan itu, Fairuz Nizam maut di tempat kejadian sementara Nova dan Firuza Annisa meninggal dunia ketika mendapatkan rawatan di Hospital Kuala Lumpur.
Jenazah tiga beranak itu dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Raudhatus Sakinah, Gombak. – MYNEWSHUB.CC
Oleh:  JULIANA JOHAR
Foto:  HAZIQ EHSAN

3
 



2

(VIDEO): Padan Muka!! Kekasih Kantoi ‘Beromen’ Dipaksa Teruskan Aksi.. Patut Ke?

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar !












baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Kenyataan Panas!! Adik Mangsa Nahas Duke: Saya Nak Semua Disabitkan Bersalah"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info