Video: Tangisan Sayu Salah Seorang Anak Mangsa Maut Kemalangan di DUKE

(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gelVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di Jepun


Hari ini kita digemparkan dengan satu berita yang menyayat hati yang mana sepasang suami isteri serta bayi mereka yang berusia enam bulan maut dalam sebuah kemalangan di lebuh raya DUKE.

Kejadian yang dikatakan berpunca daripada enam buah kereta jenis Myvi sedang berlumba telah mendapat perhatian orang ramai. Rata-rata netizen mengutuk teruk aktiviti pelumba-pelumba kereta terbabit yang mana telah mengakibatkan kemalangan tersebut sehingga meragut nyawa orang yang tidak bersalah.

(VIDEO): Lakukan S*ks Depan Taman, Tak Sedar Orang RamaiWanita Berani Tunjuk B*ah Dada Depan Jiran

Lebih menyayatkan hati lagi pasangan berkenaan meninggalkan dua orang anak yang masih kecil. Berikut adalah video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook, Pujangga Berbicara yang menurut maklumat SK terima beliau merupakan sahabat kepada mangsa. 

Gambar B*k*ni Luna Maya Jadi Kontroversi Lagi!!(VIDEO): Padan Muka!! Kekasih Kantoi ‘Beromen’ Dipaksa Teruskan Aksi.. Patut Ke?

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar !












baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Video: Tangisan Sayu Salah Seorang Anak Mangsa Maut Kemalangan di DUKE"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info