Video Dan Kronologi Penemuan Mayat Bapa Dan Bayi Tiga Bulan Rentung Dalam Kebakaran






opop

Video Dan Kronologi Penemuan Mayat Bapa Dan Bayi Tiga Bulan Rentung Dalam Kebakaran|Video Dan Kronologi Penemuan Mayat Bapa Dan Bayi Tiga Bulan Rentung Dalam Kebakaran|Dalam kejadian lebih kurang pukul dua pagi sebuah kebaran di kampung melayan teluk kumbar,anggota bomba yang menerima maklumat ada dua orang berada dalm rumah yang terbakar,aggota terus menuju ketempat kejadian.
Setiba pasukan bomba Sri Balik Pulau tiba dan memadam kebakaran dengan bantuan Pasukan Bomba Sukarelawan,Dalam pukul tiga pagi api telah di padam dan anggota ops melakukan pencarian dan mendapati satu tubuh manusia dipercayai lelaki di hadapan pintu grill rumah.mana kala satu tubuh bayi perempuan tersangkut pada ruang atas tempat kejadian.
Kedua dua mangsa di hantar kehospital balik pulau untuk di bedah siasat.Selain dari pada keluarga mangsa ada lagi dua buah keluarga yang terlibat dalam tragedi kebaran tersebut.
Jumlah mangsa keseluruhan yang terlibat Dalam tragedi cidera dua orang, yang meninggal dua orang  dan selebihnya berjaya diselamatkan.


BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:







0 Komentar untuk "Video Dan Kronologi Penemuan Mayat Bapa Dan Bayi Tiga Bulan Rentung Dalam Kebakaran"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info