" DAH MEMANG AJAL DIA KAT SITU, NAK BUAT MACAM MANA BRO " - KENYATAAN AHLI FMC YANG MENCETUSKAN KEMARAHAN RAKYAT MALAYSIA

(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gelVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di Jepun

Ternyata kes yang menbabitkan kemalangan akibat geng familia myvi club berlumba secara haram kini semakin hangat dan menjadi viral di media-media sosial. 

Terbaru, kenyataan salah seorang daripada ahli kelab ini menimbulkan satu kemarahan baru kepada rakyat Malaysia yang mengikuti berita ini. Menerusi akau hafizan_pije @mohdsyahzlan ahli kelab familia myvi club ini memberi kenyataan " dah mmg smpai ajal dy kat situ..nak buat mcm mna bro..ko spe nak hukum org mcm tu...klu smpai ajal ko kat situ pn..xleh nak buat ape jgk ka..biar polis je yg siasat..ko dh diam klu xde bukti...". Kenyataan ini dilihat sebagai satu kenyataan yang agak berlagak dan angkuh. 

Ramai yang mempersoal klu mereka tidak berlumba, perkara ini tidak akan berlaku.moga ahli-ahli kelab ini semakin cerdik mengeluarkan kenyataan kerana ramai rakyat Malaysia memerhatikan mereka.

(VIDEO): Lakukan S*ks Depan Taman, Tak Sedar Orang RamaiWanita Berani Tunjuk B*ah Dada Depan Jiran


(VIDEO): Padan Muka!! Kekasih Kantoi ‘Beromen’ Dipaksa Teruskan Aksi.. Patut Ke?

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar !






baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "" DAH MEMANG AJAL DIA KAT SITU, NAK BUAT MACAM MANA BRO " - KENYATAAN AHLI FMC YANG MENCETUSKAN KEMARAHAN RAKYAT MALAYSIA"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info