Ibu Kejam!! Anak Dipukul Hingga Mati Tanpa Belas Kasihan Walaupun Anaknya Merayu!!.."jangan mak, sakit.."







Prai : Hanya kerana enggan belajar, budak lelaki berusia lima tahun parah dibelasah ibunya berusia 41 tahun yang khayal dadah di Kampung Manis, di sini, semalam. Dalam kejadian 3 petang itu, mangsa parah dipukul dengan objek tumpul sehingga lebam di bahagian belakang badan dan bahagian muka. Kejadian itu disedari jiran mereka yang terdengar tangisan mangsa yang  dalam kesakitan meminta belas kasihan daripada ibunya.




Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah Asisten Komisioner Rusli Mohd Noor berkata, jiran mangsa kemudian membuat laporan di balai polis berhampiran. Katanya, pihaknya kemudian bertindak menahan ibu mangsa bagi tujuan siasatan lanjut manakala anaknya dihantar ke Hospital Seberang Jaya (HSJ) bagi menerima rawatan dan dilaporkan stabil. 

“Berdasarkan keterangan saksi, mangsa dipukul ibunya kerana kanakkanak itu enggan belajar dan suspek dipercayai bertindak agresif kerana berada di bawah pengaruh dadah. “Ibu mangsa itu tidak bekerja dan hasil ujian air kencingnya mendapati dia positif dadah,” katanya Katanya, polis akan mendapatkan perintah reman ke atas wanita berkenaan di Mahkamah Majistret Bukit Mertajam hari ini untuk disiasat.-HM


BACA ARTIKEL PENUH DI SINI 

DAN SINI

Rakaman CCTV Lengkap DI SINI


   

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:







0 Komentar untuk "Ibu Kejam!! Anak Dipukul Hingga Mati Tanpa Belas Kasihan Walaupun Anaknya Merayu!!.."jangan mak, sakit..""

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info