TERKINI!! MH 370: Pendedahan Mengejutkan Penumpang PHILIP WOOD Dari Diego Gracia??

Sesuatu yang perlu kita ketahui dan mungkin juga perkara ini berlaku. Tidak mustahil perkara sebegini akan berlaku demi untuk kepentingan negara itu sendiri. Berdasarkan tulisan admin beberapa hari yang lalu mungkin juga ada kaitan..klik disini

Misteri pesanan Philip Wood dia memohon bantuan, kemungkinan besar dia dari Diego Garcia. Bagaimana ini boleh berlaku?? dan bagaimana dia dapat menyimpan telefonnya sehingga tidak dapat dikesan?. Menurut mesejnya selepas terjemahan: 

    "Saya telah dijadikan tebusan oleh tentera peribadi yang tidak diketahui selepas     penerbangan saya telah dirampas (ditutup mata). Saya bekerja untuk IBM dan saya telah berjaya untuk menyembunyikan telefon bimbit saya dalam ass saya semasa rampasan. Saya telah dipisahkan dari penumpang yang lain dan saya di dalam penjara. Nama saya Philip Wood. Saya rasa saya telah diberikan dadah, oleh itu saya tidak boleh berfikir dengan jelas."
AP PROVIDES ACCESS TO THIS HANDOUT PHOTO TO BE USED SOLELY TO ILLUSTRATE NEWS REPORTING OR COMMENTARY ON THE FACTS OR EVENTS DEPICTED IN THIS IMAGE. NO SALES
Philip Wood telah bekerja di Beijing sejak dua tahun yang lalu dan baru-baru ini telah kembali pulang dari Asia sebelum ditugaskan di Kuala Lumpur, Malaysia.

Sarah Hamil Bajc, the girlfriend of IBM executive Phillip Wood, previously spoke out about the emotional toll of the plane’s disappearance.
Sarah Hamil Bajc, teman wanita  Phillip Wood, IBM eksekutif.


DIEGO GARCIA, Pangkalan Rahsia Amerika Syarikat Di LAUTAN HINDI | [GAMBAR] Pangkalan Rahsia AS Yang Dikaitkan Dengan TRAGEDI MH370 | Diego Garcia adalah salah satu pangkalan militan USA yang paling rahsia.

diego-garcia-pangkalan-rahasia-as-diduga-sembunyikan-mh370


Luasnya cuma 44 km persegi. Letak pulau karang itu terpencil di tengah Samudera. Jaraknya jauh dari mana-mana daratan. Dataran terdekat adalah Selatan India, lebih kurang 1,790 km.

Amerika menempatkan beberapa kapal perang, pengebom dan tempat pembekalan logistik di pulau ini. Markas ini dipercayai jadi tempat 'inteligent'  AS dengan segala kelengkapan canggihnya.

Berita Utusan Malaysia mengutip Cabal Times menjelaskan analisa itu. Cabal Times adalah sisipan misteri dan berita konspirasi.

Beberapa bukti menguatkan andaian ada pesawat disembunyikan di Pangkalan AS Diego Garcia. 

Philip Wood, penumpang MH370 telah membuat satu posting dari Diego Garcia menyatakan beliau telah ditahan oleh tentera upahan.(tentera peribadi?) 
    
  I have been held hostage by unknown military personal after my flight was hijacked (blindfolded). I work for IBM and I have managed to hide my cellphone in my ass during the hijack. I have been separated from the rest of the passengers and I am in a cell. My name is Philip Wood. I think I have been drugged as well and cannot think clearly. 

Link forum: http://archive.4plebs.org/pol/thread...4494/#27834944

Data yang telah diambil:


Dan dengan menggunakan software online Jeffrey's Exif Viewer untuk menganalisa data exif dari gambar hitam tersebut, 

maka data lengkap akan terlihat : 
http://regex.info/exif.cgi?dummy=on&...5192158752.jpg

Camera: Apple iPhone 5
Date: March 18, 2014 8:49:41PM
Location: Latitude/longitude: 7° 18' 58.3" South, 72° 25' 35.6" East
( -7.316197, 72.426544 )




mungkinkah latitude dan longitude ini berkaitan dengan Diego Garcia??








DAFTAR PENUMPANG PESAWA MH-370 :






sumber: Kasus

1 Komentar untuk "TERKINI!! MH 370: Pendedahan Mengejutkan Penumpang PHILIP WOOD Dari Diego Gracia??"

kalau philip wood mash hid up, kits harp yang lain pun

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info