Lelaki Gila Seks Menggemparkan Penumpang


BEIJING : Seorang lelaki gila seks telah berjaya ditangkap oleh pihak polis kerana dipercayai telah melakukan onani di dalam tren kerana tidak tahan melihat punggung wanita tersebut.

Kejadian berlaku pada hari khamis dipercayai lelaki tersebut yang berada di belakang wanita itu telah teransang melihat punggung wanita itu lalu melakukan aksi gila tersebut walaupun tren ketika itu dipenuhi ramai orang.

Suspek sebelum itu telah meraba beberapa wanita seksi lain sebelum melakukan aksi itu dengan menggesel kemaluannya ke punggung wanita tersebut.

Orang ramai didalam tren yang berang telah menangkap lalaki itu dan menghubungi pihak polis di tren bawah tanah Laluan II baharu tiba di stesen Chaoyang Road..

Bagaimanapun identiti suspek tidak didedahkan oleh pihak polis dan dia telah ditahan reman selama lima hari sebelum diikat jamin.

Ini bukanlah kali pertama kejadian seumpama ini berlaku di China kerana pada November lalu, seorang lelaki telah dibicarakan di Mahkamah kerana kes yang serupa dengan kejadian in di eskalator stesen Shanghai Circus World
0 Komentar untuk "Lelaki Gila Seks Menggemparkan Penumpang "

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info