[VIDEO] : Isteri Mengamuk Dikhalayak Ramai.


Video seorang wanita umur pertengahan tahun bertindak membelasah seorang wanita warga Indonesia menjadi viral di laman Facebook.

Difahamkan, 'Perempuan Indonesia' berkenaan menjadi punca pada keretakan rumah tangga wanita itu. Namun, 'Perempuan Indonesia' itu menafikan dakwaan tersebut.

“Rumah tangga aku dah musnah.. Sekarang kau ikut aku pergi balai!” kata isteri itu.



Isteri yang memakai tudung warna merah jampu itu enggan mempercayai kata-kata wanita yang menyebabkan rumah tangganya musnah itu dan mendakwa mempunyai bukti yang wanita berkenaan bermain cinta bersama suaminya. 

Walaubagaimanapun, wanita Indonesia itu menafikan dakwaan tersebut.

wanita terbabit terus menerus memaki hamun, marah dan sesekali menampar muka minah Indon terbabit apabila dia mempunyai peluang untuk berbuat demikian.


Keadaan semakin meruncing apabila si isteri yang berang bertindak memaki hamun, dan menampar muka wanita berkenaan.

Suaminya cuba meleraikan isterinya dari terus membelasah wanita itu, namun gagal apabila isterinya lebih menguasai keadaan.

Orang ramai yang melihat kejadian itu turut terpaku seketika dan tidak mampu berbuat apa-apa selain dari membiarkan wanita itu membelasah orang ketiga yang menjadi punca keretakan rumah tangga si isteri berkenaan.

Si isteri yang marah mendakwa dia mempunyai banyak bukti yang membuktikan wanita itu bermain cinta dengan suaminya. Dia juga mendakwa wanita itu telah bersekedudukan dengan suaminya dan mahu mengheret wanita itu ke balai.

ISTERI mana yang tidak kecewa kan suami tiba-tiba beralih arah mencintai wanita lain.

Boleh jadi meroyan dan menangis jadinya kalau menimpa mana-mana wanita bergelar isteri.


Lihat Video Di bawah ini






0 Komentar untuk "[VIDEO] : Isteri Mengamuk Dikhalayak Ramai."

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info