Terkini!! (VIDEO): Pengakuan Berani Zara Yang Membuktikan Pelacur Zara Sememangnya Wujud






Beberapa minggu sebelum ini, kita dikejutkan dengan pendedahan seorang p-elacur berbangsa Melayu yang dilihat amat berani ‘mempromosikan’ dirinya di laman sosial bagi menawarkan perkhidmatan seks. Dikenali dengan nama Zara, dia menjadikan medium Facebook untuk mendapatkan pelanggan dan dilihat tidak segan silu memaparkan gambar s-eksi melampaunya. Apa yang menjadi kemusykilan ialah ada yang berkata si Zara ini tidak wujud dan gambar-gambar yang bertaburan di media sosial mungkin hanya digunakan bagi mengaburi mata pelanggannya.





Apa yang pasti wanita bernama Zara ‘wujud’ dan inilah bukti yang diperoleh daripada perkongsian video daripada sebuah lagi akaun media sosial miliknya.

Apa yang pasti wanita bernama Zara ‘wujud’ dan inilah bukti yang diperoleh daripada perkongsian video daripada sebuah lagi akaun media sosial miliknya.
Lihat video dibawah:...

sumber: mynews

“Hi, my name is Zara, today Zara nak tunjuk which one page zara yang  betul.. so sebab banyak sangatkan page yang  guna nama Zara tapi sebenarnya fake. This is my page, first, ok, my personal page, second, Zara Triple XXX, third, Zara Blackbook, ok tiga ni je yang Zara punya kalau yang lain tu bukan Zara punya ok. Ok if anything you all nak call ke atau Whatsapp ke this is the number, is that clear? Zara ni wujud tau, Zara ni perempuan la, so ok bye,” ujarnya.

Seperti biasa, Zara mengalu-alukan sesiapa sahaja yang berminat untuk menyertai group media sosial tertutupnya. – MYNEWSHUB.CC

Seperti biasa, Zara mengalu-alukan sesiapa sahaja yang berminat untuk menyertai group media sosial tertutupnya. –

baca selanjutnya dan lihat 6 gambar DISINI...




Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Terkini!! (VIDEO): Pengakuan Berani Zara Yang Membuktikan Pelacur Zara Sememangnya Wujud"

 
Copyright © 2014 Sinaran Berita - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info